10 टिप्पणियाँ

T-29/16 मौत इस रोग में शिफ़ा है मुझे-रौशन बनारसी

मौत इस रोग में शिफ़ा है मुझे
ज़हर दे दो कि ये दवा है मुझे

तेरे आग़ाज़ का हवाला हूँ
‘अपने अंजाम का पता है मुझे’

ये धनक है मुझे तिरी तहरीर
ये शफ़क़ भी तिरी सदा है मुझे

मैं गिलाकश किसी का क्या हूंगा
शहर में कौन जानता है मुझे

तुम सलामत रहो हज़ार बरस
मैं अगर मर गया तो क्या है मुझे

ख़ुद से नाराज़ भी हूँ बदज़न भी
इन दिनों जाने क्या हुआ है मुझे

मंज़िलें भी सलाम करती हैं
रास्ता रुक के देखता है मुझे

मर्गे-हस्ती के रंग ‘रौशन’ हैं
ये शबो-रोज़ आइना है मुझे

रौशन बनारसी 07376027682, 09151628014

About Lafz Admin

Lafzgroup.com

10 comments on “T-29/16 मौत इस रोग में शिफ़ा है मुझे-रौशन बनारसी

  1. मौत इस रोग में शिफ़ा है मुझे
    ज़हर दे दो कि ये दवा है मुझे

    मर्गे-हस्ती के रंग ‘रौशन’ हैं
    ये शबो-रोज़ आइना है मुझे

    कमाल का मतला ….कमाल के शेर … कमाल की ग़ज़ल

    बहुत मुबारक़बाद रौशन जी

  2. zabardast misre
    mukammal sher
    bharpoor ghazal
    wahhh

  3. Kya kahne roshan banarasi Sahab
    Kya kahne
    Waaah waaah waaahh

    Sadat
    Alok

  4. Roshan Sahab, behtareen gazal ke liye daad kubool karein!!

  5. मुकम्मल ग़ज़ल – बहुत प्रभावशाली कहन – हर शेर जानदार और शानदार है – तट्स्थता –बेख़ुदी और अवसाद के साथ समर्पण भी ग़ज़ल के मूल स्वर में शुमार है !! मतला और मक़्ता बेहतरीन कहे हैं – तसव्वुफ़ और गमे जानाँ का रंग काबिले सत्ताइश है – रौशन बनारसी साहब !! पूरी दाद !!! –मयंक

  6. ये धनक है मुझे तिरी तहरीर
    ये शफ़क़ भी तिरी सदा है मुझे

    मैं गिलाकश किसी का क्या हूंगा
    शहर में कौन जानता है मुझे….वाह वाह रौशन साहब
    उम्दा ग़ज़ल के लिये मुबारकबाद और ख़ास इन दो अश्आर के लिए ढेरों दाद
    सादर
    पूजा

  7. poori ghazal kamàl hai raushan sahab… Par ye sher kya hi dilkash hua hai.

    ये धनक है मुझे तिरी तहरीर
    ये शफ़क़ भी तिरी सदा है मुझे… Waah waah

  8. पूरी ग़ज़ल भरपूर। एक एक शेर चुना हुआ। वाह वाह रौशन भाई हज़ारों दाद क़ुबूल कीजिये

Your Opinion is counted, please express yourself about this post. If not a registered member, only type your name in the space provided below comment box - do not type ur email id or web address.

